luni, 27 mai 2013

Fumat la sfatul medicului

Foro: Frieka Janssen Smoking Kids


Astăzi se împlinesc 3 săptămâni de când m-am lăsat de fumat. După 23 de ani în care am practicat mai mult sau mai puţin consecvent această activitate relaxantă, înviorătoare, nocivă, costisitoare şi inutilă.


M-am apucat de fumat pe la vreo 16 ani. La sfatul medicului. Un dinte prost tratat mi s-a rupt cu ajutorul suplimentar al unor pumni, fiindcă pe vremea aia fuga nu era o opţiune sănătoasă. Dar progresul nu m-a lăsat la greu, aşa că m-am ales cu un dintre minunat. Strălucitor. Alb. Dar prea alb faţă de restul, ceea ce la 16 ani, când te stresezi şi de un fir de păr care nu stă unde vrei, mă făcea să nu mai deschid gura. Dar doamna, scuzaţi, stomatoloagă care realizase minunea, m-a încurajat spunând blajino-optimist: "Ei, lasă că te apuci tu de fumat, o să fie toţi la fel"....