joi, 15 septembrie 2011

Propunere pentru televizorul viitorului

Deoarece mă uit mult la televizor (n.b. - nu la ştiri), îndrăznesc să fac o propunere care să viină pe viitor în sprijinul telespectatorului.

Propun fabricanţilor de televizoare să creeze o funcţie de ajustare a nivelului de înţelegere al telespectatorului. Astfel, aşa cum poţi să ajustezi contrastul, sonorul, etc, să avem şi Adjustable Comprehension. Aceasta trebuie să permită utilizatorului să îşi maximizeze gradul de satisfacţie atunci când se uită la filme (vă spuneam că pentru altceva nu mă intersează, fiindcă eu nu mă uit nici la ştiri şi nici la meciuri.). Astfel, telespectatorul va putea să crească sau scadă nivelul de înţelegere a filmului. Dacă este vorba de un film de acţiune, în momentul în care un telespectator adult reglează funcţia Comprehension la nivelul unui copil de 12 ani, garantez că va fi extrem de mulţumit de film. De asemenea, când va urmări un film de artă, gen Aurora de Cristi Puiu, dacă va ajusta nivelul de înţelegere la maxim, are mari şanse să priceapă ceva şi să reuşească să vizioneze o astfel de producţie până la capăt. Eu unul nu am reuşit, sucombând după nici jumătate de oră. Recunosc, dacă eram mai deştept, poate sesizam şi eu unde era şpilul. De unde s-a născut şi ideea acestei revoluţionare funcţii TV.

De asemenea, sper ca odată dezvoltată această funcţie, ea să permită şi un reglaj spre inteligenţă de tip feminin sau masculin, ca să poată şi bărbaţii să urmărească serialele de pe Acasă, iar doamnele să se bucure de toate transmisiile cu meciuri din diviziile A şi B.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu