sâmbătă, 17 septembrie 2011

Dresaj canin - tehnica verbală

Dresajul canin este un domeniu despre care aş minţi dacă aş spune că mă pricep.Cel mai notabil rezultat este că am reuşit să terorizez un doberman (adult, ca să nu credeţi că am procedat inechitabil). Mai specific că acel doberman ţinea neapărat să mă muşte chiar şi în prezenţa stăpânului. M-am servit doar de mâinile goale şi, cu acordul stăpânului exasperat,  profitând de un moment de incertitudine al dobermanului (care bineînţeles că se numea Max), l-am pris frumuşel pe după gât şi i-am blocat botul şi nările. Când nu se mai zbătea, îl lăsam să respire. După cinci minute, dobermanul eliberat s-a dus aţă sub masa din bucătărie şi acolo a rămas. Ca de fiecare dată când am mai trecut prin zonă. Rog cititorii scandalizaţi şă îmi acorde circumstanţe atenuante, ţinând cont că eram în legitimă apărare.

Deunăzi, şedeam la soare în centru. Apare un tânăr cu un pui de husky (ca cel din imagine, dar nu identic). Căţelandrul îl trăgea vârtos spre mine. Proprietarul s-a încordat pe lesă şi i-a spus ferm: "Dacă te mai duci încolo, nu mai primeşti nimic de mâncare azi". Câinele era sătul, petru că şi-a văzut de treabă, adică l-a târât exact pe unde a vrut el. Nu pot decât să mă bucur în faţa progreselor înregistrate de dresajul canin.

3 comentarii: