joi, 28 iulie 2011

Senzaţional !!! Hillary Swank - fiica unui celebru actor român!

Suntem în măsură să zguduim internetul şi cu o descoperire epocală, care ne convinge încă o dată că talentul unora este moştenit de la noi, românii, chiar dacă momentan nu suntem prea bine văzuţi. Dar iată, sunt alţii văzuţi bine, extrem de bine, care au câte o serioasă doză de genă românească, aşa cum este cazul fetei de un milion de parai, Hillary Swank.

După cum am aflat de pe E-TV, într-un documentar serios şi o complet cum numai ei ştiu să facă, Hillary Swank a avut o copilărie grea şi viaţa a împins-o să locuiască împreună cu mama ei în maşină, întrucât tatăl le abandanase la o vârstă fragedă şi ea încă nu era celebră. Cu această poveste a abandonării, privitorii trec repede peste aspectul patern, exact cum îşi doreşte probabil Hillarry Swank. De ce? Păi credeţi că dă bine în zilele noastre să ai sânge românesc? Puteţi crede, şi vă invit chiar ca atunci când călătoriţi peste hotare, cu orice ocazie să amintiţi că sunteţi români. Eu unul, nu mă risc. Dar să revenim la uimitoare descoperire pe care am descoperit-o aleatoriu, citind (puteţi să nu mă credeţi, e dreptul vostru, Doisprezece scaune în limba engleză, pe internet ). Am dat peste cuvântul "Swank" şi mi-am zis, ia te uită, e numele lu' Hillary, da' se pare că înseamnă ceva... Ia să vedem! Am dat repede pe dicţionar şi bang! am înţeles brusc care era schema! Hillary Swank este, după toate probabilităţile, fiica actorului român, fost celebru, că acum nu prea mai pare să fie, Ion Dichiseanu. Cum aşa? Păi swank = dichisit. Mai e nevoie de alte explicaţii?!!...

De ce nu se s-a oficializat paternitatea? Nu ştiu, dar l-am auzit o dată pe Dichiseanu la o emisiune, unde era ebrietat în direct, cam ce inteligenţă şi modestie stăpâneşte şi nu m-aş grăbi să mi-l aleg de tătic... Iar lui Hillary acum sigur nu-i mai trebuie.




John Swank, alias Ion Dichiseanu


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu