duminică, 31 iulie 2011

Crime Prime Time

Astăzi se împlineşte o săptămână de când am făcut greşeala de a mă uita  la ştiri de televiziune. Findcă eu mă uit mult la televizor, poate prea mult, dar niciodată la ştiri. Am constatat că dacă se întâmplă ceva important, aflu eu, chiar dacă mai târziu cu o zi-două, de la prieteni sau, în caz de forţă majoră, din autobuz.

Dar duminica trecută, trezit devreme şi neavând ce face, am zappat un pic pe canale şi am rămas blocat de ştirea cu norvegianul psihopat care ucisese vreo 90 de persoane. Nu-mi revin bine din şoc, că urmează o altă ştire, cu un român împuşcat de un austriac liniştit. Aoleu! Schimb canalul şi aflu că o româncă şi copilul ei de 8 ani au fost împuşcaţi îîn Spania. Fir-ar să fie! Am închis televizorul, fiindcă mă aştepta o zi grea, să îmi conduc rabla de Cielo de la Oneşti, peste munţi, până la Cluj, cu motorul proaspăt schimbat. M-am temut că ştirile astea cu crime o să mă tulbure de la ale şofatului.

Nu ştiu ce să zic, dacă influenţat sau nu de ştirile criminale, era să-mi omor şi eu motorul cel nou (doar 125.000 km rulaţi), fiindcă n-am oprit să verific cum se prezintă situaţia după serpentinele de pe Moghioroş şi am rămas fără apă în radiator, care curgea ca o cişmea. Am completat periodic apa pâna la Cluj, din toate sursele posibile, respectiv gospodăria unui secui din Breţcu, o staţie abandonată Lukoil  din care am stors ultimele picături de apă, un WC de la intrarea pe centura Braşovului, un WC de la intrarea în pădurea Bogatei, furtunul cu care spăla terasa un domn din Luduş şi benzinăria Petrom de la ieşirea din Turda. În total vreo 25 de kile... Am ajuns la Cluj şi emoţiile automobilistice au şters oarecum tristele ştiri de la TV. Eram hotărât să nu mai risc contacte cu mass media. Dar se pare că vin ştirile cu crime peste noi. Am auzit fără să vreau că pe Feisbuc zicea că în Cluj au murit anul ăsta peste 30 de persoane în accidente rutiere.

Mă întreb ce mai urmează... Probabil nişte pre-adolescenţi care îşi vor găsi tragicul sfârşit holbându-se la Gina Pistol...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu