duminică, 13 martie 2011

Vagino-show


Nu, nu sunt anti-american. N-am cum, sunt prea mulţi născuţi pe acolo care îmi plac (ca de altfel şi în alte părţi ale lumii). Faptul că această postare se leagă ca proasta de gard de un reality-show made in USA este doar o întâmplare. Ve previn că vor mai fi şi altele, probabil observaţii pe marginea unor emisiuni din sfera anglo-sifonă, fiindcă la posturile de televiziune româneşti nu mă mai uit de foarte multă vreme. Dar despre aceasta, cu proxima ocazie.

Latura mea feminină, după ce m-a făcut să efectuez diverse activităţi caracteristice, cum ar fi fost gătitul de prăjituri pentru colegi prin clasa a şaptea, plecatul pe vapor în Caraibe şi traversatul Siberiei cu rabla, ş.a.m.d., latura mea feminină, ziceam, mă face acum ca atunci cand navighez de pe pachetul Cine-Action-Comedy Star până spre Descoperiuri să zăbovesc şi pe ETV (Entertainment TV). Au pe acolo diverse biografii de actori (cu regizori nu prea, fiindcă nu au rating) şi casc gura la ele, pentru a-mi putea băga în ea pufuleţi, seminţe sau ce gasesc prin frigider. Astazi am ajuns pe ETV fiindcă nu era nimic de văzut (pentru mine, nu vă supăraţi, ştiu că mulţi dintre dvs. ar fi de cu totul altă părere). OK, secvenţa este următoarea:

Trup de  femeie acoperit cu cerceaf, văzut din lateral-stânga spate, pe masă, cu femeie în stânga şi în dreapta. Femeia din dreapta meştereşte cu seriozitatea între picioarele desfăcute ale femeii cu cerceaf culcate pe masă. (Nu. nu este o imagine din sala de naşteri, dar seamănă. Aveţi răbdare!) Femeia din stânga zice:

- Credeam că vaginul tău este ras şi iritat... (jur că aşa a zis, sau aşa s-a tradus, cel puţin)
- Nu, am un vagin frumos!

Pasămite una dintre surorile Kardashian era la epilat şi soră-sa a aruncat şi ea o privire... 

Pentru cei care se uita prea mult la emisiunile serioase de analiză politică sau la reportajele culturale cu castele de pe valea Loarei, vă spun eu că este un realitişou care se numeşte Keeping Up With The Kardashians, cu mama fostă Kardashian şi cele trei fiice ale ei ale căror nume încep toate cu litera K. Cum au ajuns celebre mai greu de spus (de către mine), una din Kardashiencele junioare a avut o scotch-tape, pardon, sex-tape scăpată pe internet şi apărea mai des prin tabloide, şa că le-a chemat şi pe surori să-i ţină de urât.

Deci dacă e realitiştou şi eu am un vagin care trebuie epilat (nici nu vreau să intru în amănunte tehnice, din câte ştiu eu vaginul este partea internă, iar cea externă se numeşte... altfel - vă las să vă distraţi cu manualele de anatomie, e tot cu V) atunci băgăm cu vaginul. Simplu, fără fiţe, Kim, Khloe şi Kourtney fac ce vor cu vaginul lor şi uneori e bine să o ştie şi publicul.

Mda, pe-acolo venim cu toţii pe lume. Adică VAGINO, ERGO SUM:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu