marți, 15 martie 2011

Ion faţă cu prostia


Acesta este un banc despre alegeri. Recunosc, mă caracterizează... :))

După ce a creat lumea, Dumnezeu a înzestrat-o cu diverse dobitoace şi le-a dăruit fiecăreia câte ceva: leului putere, iepurelui iuţeală, vulpii agerime, hoţului neruşinare, mărului mere, etc. etc. Singura fiinţă încă neînzestrată cu nimic era Ion din Ardeal. Pocnind din degete, Dumnezeu îl aduse pe Ion în faţa lui şi cu blândeţea binecunoscută, îi zise:
- Dragă Ioane, după câte ştii, am făcut lumea şi am înzestrat pe fiecare cu câte un dar. Mi-au mai rămas două din care poţi alege ce vrei tu: frumuseţea şi prostia. Îţi pot da pe una din ele, aşa că spune-mi, rogu-te, ce-ţi doreşti şi acela va fi darul tău.
Ion, cu inima înmuiată de măreţia momentului, stătu un pic pe gânduri, frământându-şi pălăria în mâini şi apoi zise timid:
- Apoi, Doamne, frumuseţea-i trecătoare...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu